poniedziałek, 2 września 2013

#School

Dzisiaj nieco inaczej. Całkowicie nie w moim stylu.. 'haul szkolny'.  Postanowiłam przerwać monotonię i zrobić coś innego, może kiedyś będą pojawiać się też jakieś posty.. :)




Stwierdziłam, że w tym roku muszę być bardziej zorganizowana i inaczej podejść do nauki. Kupiłam jakiś dziennik ucznia, żeby wiedzieć kiedy kartkówki i inne takie. Dziecinne zeszyty, żeby rozjaśnić tą nudną, szkolną szarość. W sumie chyba wszystkie kupiłam w Biedronce, ale podobają mi się xD
Musiałam kupić też nowy piórnik, był w Carrefourze za 2 zł, stwierdziłam, że jest sensowny, za taką cenę... Może wytrzyma, ale jest trochę mały i musiałam zrezygnować z tych wszystkich niepotrzebnych rzeczy :x


5 komentarzy:

  1. Ten pierwszy zeszyt jest świetny, miałam podobny w poprzednim roku szkolnym ;D Podoba mi się wzór na twoim Plecaku (?) szkoda tylko że nie pokazałaś go całego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, plecaku ;p Tak właściwie to najzwyklejszy z najzwyklejszych plecaków, plecak XD

      Usuń
  2. Śliczny ten keep calm <3:)
    Powodzenia w szkole...:) Myślmy pozytywnie chociaż tyle sie da:p
    Obserwuje i liczę na rewanż do siebie:)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Twój blog i mogę śmiało napisać, że zakochałam się w niektórych zdjęciach. Są cudowne.
    Masz talent w przeciwieństwie do "pseudofotografów" z stronką na fb.

    Oby tak dalej. Zapraszam do mnie i liczę na Twoją opinię.
    Dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam.

    http://nomatterwhoyouare333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń