wtorek, 8 kwietnia 2014

#Pierwsze testy

    Zakupiłam niedawno pierścień odwrotnego mocowania. 
   Jako, że moja przygoda z fotografią dopiero się zaczyna 'na poważnie' - nie chcę inwestować od razu w jakieś drogie obiektywy. Chcę się najpierw pobawić tym co mam, poznać lepiej wszystkie funkcje aparatu, powoli iść do przodu :)
   Z braku czasu rzadko tu ostatnio zaglądałam, za co przepraszam (nie wiem czy ktokolwiek jeszcze tu zagląda, ale TAK, żyję).


      Kwiecień zapowiada się dosyć luźno i ciekawie, więc będzie wiele okazji żeby wziąć aparat do ręki i zrobić coś konkretnego,
dlatego też będę tu częściej zaglądać.
      Mam także zamiar popracować nad wyglądem bloga, bo nie zachwyca :P
Jak tam u Was? :)

2 komentarze:

  1. Całkiem niezłe makro.
    Pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nic specjalnego...fajnie,że wróciłaś :P

    OdpowiedzUsuń