poniedziałek, 28 kwietnia 2014

#"Rozwój"

Fotografia jest i była moją pasją. Zajmuję się tym amatorsko, więc moje zdjęcia może nie są idealne. Ale staram się iść do przodu, zdobywać doświadczenia, uczyć się czegoś nowego. Nie mogę całe życie wmawiać sobie, że bycie amatorem usprawiedliwia kiepską twórczość.
Może jeszcze nie zaszłam daleko, ale przecież wszystko przede mną. Korzystam z nowych możliwości i powoli się rozwijam.






Ostatnio miałam wiele okazji do wypróbowania swoich umiejętności. Moje zdjęcia pojawiły się nawet na różnych stronach. Właściwie to może nic wielkiego, ale nie sądziłam, że kiedykolwiek wyjdę z 'focenia dla siebie' i będę robić zdjęcia dla kogoś. Swoją drogą to czasami duża odpowiedzialność, ale cieszę się, że miałam okazję tego doświadczyć. Można powiedzieć, że nawiązałam kilka 'stałych współprac' co jest dla mnie wielką motywacją do rozwoju w tej dziedzinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz