sobota, 26 lipca 2014

#Endomondo

Niedawno odkryłam stronę/aplikację, która ułatwia mi m.in. liczenie przebytych kilometrów. Niestety nie miałam jeszcze okazji w pełni z niej korzystać gdyż pogoda mi na to nie pozwala. Jak tylko się rozpogodzi - wskakuję w buty do biegania i w drogę!
Tak na marginesie: jaką polecacie muzykę do biegania? Piszcie w komentarzach ;)
Z powrotem zaczęłam ćwiczyć po kilkutygodniowej przerwie. Przygotowałam sobie serię ćwiczeń, głównie z Chodakowską. Postanowiłam tak na poważnie wziąć się za siebie, zacząć zdrowiej się odżywiać. Mam również zamiar wrócić do biegania, po ostatnim biegu ulicznym kompletnie sobie odpuściłam, co było dużym błędem, bo trudno będzie mi powrócić do kondycji... 
Zamierzam bardzo aktywnie spędzić najbliższy czas :)

A Wy jakie macie plany? Ćwiczycie/biegacie/jeździcie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz