czwartek, 2 stycznia 2014

Nowy rok i nowe cele..


Wyjątkowo zrobiłam listę postanowień noworocznych. Wydaje mi się, że w pewnym stopniu dzięki nim ten rok będzie wyjątkowy.
(zdjęcie pierwsza klasa)
*Na pierwszym miejscu postawiłam zakup lustrzanki. Chcę się rozwijać w tym kierunku. Ostatnio miałam okazję robić zdjęcia lustrzanką, bardzo nieposłuszną, no ale cóż. Próbowałam robić zdjęcia w trybie manualnym, niestety średnio to ogarniam, ale jeszcze wszystko przede mną.
*Zacznę intensywniej ćwiczyć, będę się zdrowiej odżywiać i ograniczę słodycze.
*Będę wysyłać kartki i listy, poznawać nowych ludzi, robić nowe rzeczy – będę bardziej odważna, nie to co do tej pory.
Jeszcze mam wiele osobistych postanowień jak i tych trochę mniejszych, lista jest obszerna i ciągle się powiększa.

A wy jakie macie postanowienia noworoczne? Napiszcie, jestem ciekawa!

1 komentarz:

  1. Powodzenia z postanowieniami!

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń